2009. április 3., péntek

Ismétlő





Komáromi János:
Ismétlő

legyen álom
legyen béke
legyen minden
rossznak vége

kiálts érted
kiálts értem
kiálts talán
majd megértem

csendes szavak
csendes dalok
csendes vágyak
és sóhajok

lázít a tett
lázít a test
lázít az éj
altat az est

csókod selyem
csókod márvány
csókod tűnő
szép szivárvány

dalod elnyel
dalod ölel
dalod néha
értem jön el

lángom éget
lángom vadít
lángom lelket
felszabadít

látok csendet
látok vágyat
látok értem
vetett ágyat

hiszek szóban
hiszek dalban
hiszek bolond
önmagamban

várok múltat
várok jövőt
várok jelent
az eltűnőt

hívok álmot
hívok mesét
hívok igaz
boldog regét

sötét éjben
sötét égen
sötét árnyék
lánggal égjen

valaki hív
valaki kér
valaki még
mindig remél

a vers szavak
a vers dalok
a vers iga
benne vagyok


!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése